Odbierz swój prezent powitalny! 10% zniżki na pierwsze zakupy.
1. DEDYKACJE
- Czy jeśli chcę dedykację widoczną na zdjęciu, muszę skorzystać z personalizacji dedykacji?
Nie musisz korzystać z personalizacji dedykacji, do zdjęcia dołączymy tekst widoczny na zdjęciu. Jednak jeśli jest inaczej - napisaliśmy o nich w opisach danych produktów.
- Czy do każdej biżuterii mogę dołączyć dedykację?
Tak! To jedna z najważniejszych wartości naszej marki. Dodaj swoją dedykację, aby obdarowana osoba poczuła się jeszcze bardziej wyjątkowo.
- Czy personalizacja dedykacji wydłuża czas realizacji zamówienia?
Nie.
- Czy mogę zobaczyć projekt dedykacji przed wysyłką zamówienia?
Tak, napisz nam o tym w komentarzu do zamówienia, a wyślemy na podany adres mailowy projekt Twojej dedykacji.
2. ROZMIARY
- Jak wybrać odpowiedni rozmiar pierścionka?
Zajrzyj do naszego artykułu: jak zmierzyć swój rozmiar pierścionka?
Jeżeli nadal masz wątpliwości co do tego, jaki rozmiar wybrać, napisz do mnie wiadomość - możesz to zrobić korzystając z opcji "zapytaj o produkt", bezpośrednio na adres mamy.szczescie.bizu@gmail.com lub przez wiadomość prywatną na Instagramie.
- Czy mogę wymienić pierścionek na inny rozmiar?
Tak, jeśli zamówiony pierścionek okaże się nieodpowiedni, możesz go wymienić w ciągu 14 dni. Więcej szczegółów jak to zrobić znajdziesz w naszym artykule: wymiana.
- Jaki jest rozmiar bransoletki?
Każda bransoletka na nici jedwabnej posiada srebrny, pozłacany stoper, który zapewnia regulację od 6 do 24 cm i możliwość dopasowanie bransoletki idealnie do każdego nadgarstka.
PAKOWANIE i WYSYŁKA
- Jak pakowana jest biżuteria?
Biżuteria pakowana jest w estetyczne i ekologiczne (certyfikat FSC) pudełko jubilerskie.
- Czy mogę skorzystasz z pakowania na prezent?
Do biżuterii możesz dołączyć torebkę prezentową idealnie pasującą do pudełka jubilerskiego. Aby to zrobić zajrzyj tu: pakowanie na prezent.
- Czy jest możliwość wysłania prezentu bezpośrednio do osoby obdarowywanej?
Tak, jest taka możliwość. Podczas składania zamówienia, wpisz dane wysyłkowe osoby, do której ma trafić prezent. Możesz również wpisać w uwagach do zamówienia prośbę o niedołączanie paragonu (zostanie on wtedy wysłany do Ciebie na podany w zamówieniu adres mailowy).
- Jak szybko wysyłane jest zamówienie?
Przy każdym produkcie znajdziesz indywidualnie dobrany czas wysyłki, jest on w przedziale 1 - 3 dni robocze.
- Czy jest możliwa wysyłka zagraniczna?
Tak, jest taka możliwość, jednak nie do każdego kraju. Koszty wysyłki zagranicznej wyceniane są indywidualnie. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie do innego kraju niż Polska, to napisz wcześniej do mnie wiadomość bezpośrednio na adres mamy.szczescie.bizu@gmail.com
ZWROTY I WYMIANY
- Czy mogę wymienić produkt na inny?
Tak, jeśli zamówiona biżuteria okaże się nieodpowiednia, możesz ją wymienić w ciągu 14 dni. Więcej szczegółów jak to zrobić znajdziesz w naszym artykule: wymiana.
- Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny masz 14 dni od momentu otrzymania swojego zamówienia. Jeżeli chcesz zwrócić zamówiony produkt, postępuj zgodnie z opisem zawartym w zakładce Zwroty i reklamacje. Pamiętaj, że biżuteria nie może nosić żadnych śladów użytkowania, a zwrotom nie podlegają produkty wykonane na wymiar, stworzone na specjalne zamówienie Klienta oraz produkty grawerowane.
- Jak mogę zareklamować zamówiony produkt?
Okres gwarancji na biżuterię Mamy Szczęście wynosi 6 miesięcy. Jeżeli chcesz zareklamować zamówiony produkt, postępuj zgodnie z opisem zawartym w zakładce Zwroty i reklamacje.
INNE
- Chcę kupić produkt, który jest aktualnie niedostępny. Jak mogę to zrobić?
W przypadku niedostępności danego produktu możesz skorzystać z opcji "powiadom o dostępności". Otrzymasz wtedy powiadomienie mailowe w momencie, gdy interesujący Cię produkt trafi ponownie do sprzedaży.
- Jak odpowiednio dbać o biżuterię, żeby służyła jak najdłużej?
Dokładną odpowiedź to na pytanie znajdziesz w naszym artykuł: Jak dbać o biżuterię?
Nie znalazłaś/eś tu odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz na mamy.szczescie.bizu@gmail.com