Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wymiana, zwroty i reklamacje

1. Zwrot

Jeśli nasza biżuteria nie spełniła Twoich oczekiwań lub wolisz inny dodatek, możesz ją zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zakupiony produkt nie może posiadać śladów użytkowania i powinien mieć zachowane oryginalne metki.

Zobacz, jak w prosty sposób możesz dokonać zwrotu w naszym sklepie online! Sprawdź też nasz regulamin, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji.

 

>WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU<  /zostaniesz przekierowana/-y na stronę partnera zwrotów

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

2. Wymiana

 Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, postępuj według poniższej instrukcji:

a. wypełnij >FORMULARZ WYMIANY<

b. zapakuj bezpiecznie biżuterię, dołączając do niej wypełniony formularz wymiany

c. prześlij do nas paczkę na adres:

Mamy Szczęście
ul. Głowackiego 14/42
01-927 Warszawa

e-mail: kontakt@mamyszczesciebizu.pl

tel. 601773951

UWAGA: nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych przez Pocztę Polską oraz za pobraniem

c. oczekuj na przesyłkę zwrotną z nową biżuterią

3. Reklamacje

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację -

najlepiej na adres e-mail: kontakt@mamyszczesciebizu.pl

Szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.